طرز تهیه تارتلت مرغ لقمه ای خوشمزه به روش رستورانی

طرز تهیه تارتلت مرغ

طرز تهیه تارتلت مرغ لقمه ای خوشمزه به روش رستورانی jhvj lvy Chicken tartlet تارت مرغ و سیب زمینی  طرز تهیه تارت پیتزا  تارت مرغ سرد  طرز تهیه تارت مرغ با پنیر

تارتلت مرغ یک غذای خوشمزه و پر طرفدار است و یک گزینه عالی برای مهمانی های تولد و مناسبت های خاص می باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه تارتلت مرغ لقمه ای خوشمزه به روش رستورانی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

 

مواد لازم برای ۴ نفر
فیله مرغ۴ عدد
قارچ۱۰۰ گرم
فلفل دلمه۱ عدد
ژامبون۴ ورق
تخم مرغ۱ عدد
خمیر یوفکا۱ بسته
نمک،  فلفل، آویشن ، پودر سیربه مقدار لازم
پنیر پیتزابه مقدار لازم

طرز تهیه تارتلت مرغ

مرحله اول

برای درست کردن تارتلت مرغ در ابتدا مرغ هار روی تخته آشپزخانه خرد می کنیم سپس تابه را روی حرارت می گذاریم تا گرم شود روغن ریخته و تفت می دهیم تا کمی سبک شود.

مرحله دوم

بعد از این که مرغ ها را تفت دادیم نمک را به همراه  فلفل، آویشن و پودر سیر اضافه می کنیم و هم می زنیم در ادامه قارچ، ژامبون و فلفل دلمه ای را نگینی خرد کرده و می افزاییم.

مرحله سوم

همه مواد را با هم مخلوط کرده و تفت می دهیم در آنتها طعم غذا را می چشیم اگر لازم بود ادویه و نمک اضافه می کنیم مواد تارتلت آماده است از خمیر یوفکا مستطیلی استفاده کنید که دور ریز نداشته باشد.

مرحله چهارم

خمیر ها را به شکل مربع برش می زنیم و داخل قالب مافین کوچولو  را چرب کرده و خمیر را می گذاریم سپس کمی با قلمو روی خمیر تخم مرغ می زنیم و لایه دوم خمیر را می گذاریم.

مرحله پنجم

با تخم مرغ لایه ها به هم می چسبند لایه ها را با کمی جابجایی روی هم قرار دهید تا لبه های هر دو، روی هم قرار نگیرد از مواد تارتلت داخل آن ریخته و در انتها پنیر پیتزا می ریزیم.

مرحله ششم

قالب را برای ۱۵ تا ۲۰ دقیقه در فر قرار می دهیم تا پنیر آب شود اگر طلایی نشده بود چند دقیقه آخر گریل روشن می کنیم تارتلت ما آماده سرو است از خوردن آن لذت ببریید. نوش جان.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در پنج شنبه 19 آبان 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.