طرز تهیه سوپ سیب زمینی خوشمزه و مقوی با طعم عالی

طرز تهیه سوپ سیب زمینی

طرز تهیه سوپ سیب زمینی خوشمزه و مقوی با طعم عالی طرز تهیه سوپ قارچ و سیب زمینی  طرز تهیه سوپ سیب زمینی دکتر کرمانی  طرز تهیه سوپ سیب زمینی با شیر  طرز تهیه سوپ سیب زمینی رژیمی  طرز تهیه سوپ سیب زمینی و هویج  سوپ سیب زمینی  طرز تهیه آش سیب زمینی  سوپ سیب زمینی و مرغ s,\ sdf cldkd

سوپ سیب زمینی یک پیش غذا خوشمزه و ساده است که می توانید برای مهمانی ها از آن استفاده کنید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ سیب زمینی خوشمزه و مقوی با طعم عالی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سیب زمینی متوسط۵ عدد
آب۲ لیوان
هویج رنده شده۱ عدد
ذرت پخته شده۵ قاشق غذاخوری
خامه صبحانه۱ بسته ۲۰۰ گرمی
شیر۵۰۰ گرم
نمک و فلفل سیاهبه مقدار لازم
کره۵۰ گرم
پولبیبر۱ قاشق مربا خوری
عصاره مرغ۱ عدد

طرز تهیه سوپ سیب زمینی

مرحله اول

برای درست کردن سوپ سیب زمینی در ابتدا سیب زمینی ها را پوست بگیرید و بشویید سپس روی تخته آشپزخانه مکعبی خرد کنید و در قابلمه بریزید و با دو لیوان آب برای ۲۰ دقیقه بگذارید بپزد.

مرحله دوم

بعد از پختن سیب زمینی ها بلافاصله با گوشت کوب برقی یا هر وسیله ای که دارید پوره کرده و هویج و ذرت را به همراه خامه و شیر اضافه می کنیم و خوب همه مواد را با هم مخلوط می نماییم.

مرحله سوم

مواد باید کاملا با هم یکدست شوند سپس یک عصاره مرغ را با یک لیوان آب جوش مخلوط کرده و حل می کنیم و به سوپ سیب زمینی می افزاییم در ادامه نمک و فلفل را اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

بیست دقیقه روی حرارت متوسط مرتب هم می زنیم تا سوپ ته نگیرد و آماده شود و در قابلمه را نمی بندیم تا با فاصله کمی سوپ را هم بزنیم برای طعم بهتر کره را در تابه آب می کنیم.

مرحله پنجم

پودر پولبیبر را به کره می افزاییم کمی تفت می دهیم و به سوپ اضافه می کنیم تا مزه بهتری داشته باشد سوپ سیب زمینی ما آماده سرو است، سوپ را در ظرف سرو می کشیم.

مرحله ششم

برای تزئین سوپ از جعفری و خامه به همراه پولبیبر استفاده می نماییم این سوپ خوشمزه را برای پیش غذا یا به عنوان یک غذای کامل می توانید میل کنید و از خوردن آن لذت ببرید. نوش جان.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در یکشنبه 23 مرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.