سوسیس تخم مرغ قلبی چه جوری درست کنم؟ + آموزش با عکس

سوسیس تخم مرغ قلبی

طرز تهیه سوسیس تخم مرغ قلبی

برای درست کردن سوسیس تخم مرغ قلبی فقط به یک برش نیاز دارید تا یک نتیجه شگفت انگیز خلق کنید کافیست سوسیس را به درستی برش بزنید تا یک قلب زیبا داشته باشید، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله این غذای خوشمزه و فوری و بسیار هیجان انگیز در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای ۴ نفر
سوسیس۴ عدد
تخم مرغ۴ عدد
نمکبه اندازه کافی
فلفل دلمه ایدلخواه

سوسیس تخم مرغ قلبی

مرحله اول

برای درست کردن این غذای خوشمزه و شیک در ابتدا سوسیس ها را از وسط برش می دهیم ولی نباید تا انتها برش ادامه پیدا کند چون سوسیس از هم جدا می شود سپس در تابه روغن یا کره بریزید اجازه دهید گرم شود.

مرحله دوم

در ادامه برش های سوسیس را به طرف بیرون برگردانده و با خلال دو انتها را به هم وصل می کنیم که قلبی شکل می شود سپس در تابه می گذاریم و درون هر سوسیس یک تخم مرغ می شکنیم و با چنگال پخش می کنیم.

طرز تهیه سوسیس تخم مرغ قلبی

مرحله سوم

نمک روی تخم مرغ ها پاشیده و اگر دوست داشته باشید می توانید مقداری فلفل دلمه ای را خرد کرده و به تخم مرغ اضافه کنید وقتی یک طرف خودش را گرفت برگردانید تا طرف دیگر هم سرخ شود.

مرحله چهارم

بعد از این که آماده شد از روی حرارت بردارید در یک ظرف کاهو به همراه خیار شور و گوجه بگذارید سپس سوسیس و تخم مرغ شیک خود را در آن بچینید این غذای خوشمزه و سریع را درست کنید و لذت ببرید. نوش جان.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در شنبه 8 اردیبهشت 1403

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.