طرز تهیه سالاد مکزیکی خوشمزه مرحله به مرحله

طرز تهیه سالاد مکزیکی

طرز تهیه سالاد مکزیکی طرز تهیه سالاد مکزیکی با کالباس طرز تهیه سالاد مکزیکی ساده طرز تهیه سالاد مکزیکی مجلسی دانلود طرز تهیه سالاد مکزیکی طرز تهیه سالاد مکزیکی با کلم سفید طرز تهیه سالاد مکزیکی با مرغ طرز تهیه سالاد مکزیکی با کشمش طرز تهیه سالاد مکزیکی رستورانی

سالاد مکزیکی یکی از سالادهای خوشمزه و محبوب است که در همه جای ایران طرفداران خاص خودش را دارد ، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد مکزیکی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
ذرت۳ عدد
گوجه گیلاسی۴۰۰ گرم
کاهو۲ دسته
لوبیا قرمز۴۰۰ گرم
پیاز۱ عدد کوچک
گشنیز خرد شدهنصف پیمانه
لیمو ترش۱ عدد
عسل۲ قاشق چای خوری
روغن زیتونیک سوم پیمانه

طرز تهیه سالاد مکزیکی

مرحله اول

برای تهیه سالاد مکزیکی ابتدا باید لوبیا قرمز را یک روز قبل از تهیه سالاد در آب بخیسانید و هر سه ساعت یک بار آیب آن را عوض کنید تا نفخ ناشی از آن از بین برود و زودتر هم پخته شود.

مرحله دوم

حالا وقت آن است که لوبیا قرمز و ذرت را در قابلمه های مجزا به همراه آب روی حرارت قرار دهید و آبپز کنید.البته برای اینکه زمان تهیه سالاد را کاهش دهید می توانید از کنسروهای آنها نیز استفاده کنید.

مرحبه سوم

حالا وقت آن است که گشنیز و کاهو را شسته و آبکش کنید و ریز خرد کنید.پیاز را نیز پوست گرفته و نگینی خرد کنید و گوجه گیلاسی را از وسط نصف کنید و در ظرفی کنار بگذارید تا موقع تهیه سالاد استفاده کنید.

مرحله چهارم

حالا وقت آن است که سس سالاد را تهیه کنید ، برای این منظور می توانید یک کاسه کوچک برداشته و عسل را به همراه روغن زیتون و آبلیمو با هم مخلوط کنید و خوب به هم بزنید تا یکدست شود.

مرحله پنجم

حالا وقت آن است که یک ظرف مناسب انتخاب کنید تا سالاد را در آن درست کنید.در قدم اول باید لوبیا قرمز و ذرت را در ظرف بریزید و گشنیز و کاهوی خرد شده را نیز به آن اضافه کنید.

مرحله ششم

حالا وقت آن است که پیاز و گوجه گیلاسی را به ظرف اصلی اضافه کنید و مواد سالاد را به هم بزنید و سپس سس را به سالاد اضافه کنید و خوب سالاد را به هم بزنید و در آخر با جعفری تزیین کنید و نوش جان کنید.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در پنج شنبه 1 اردیبهشت 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.