طرز تهیه بورک تابه ای خوشمزه و ساده بدون فر روی اجاق گاز

طرز تهیه بورک تابه ای

طرز تهیه بورک تابه ای طرز تهیه بورک ایرانی طرز تهیه بورک روی گاز طرز تهیه بورک گوشت در ماهیتابه طرز تهیه بورک سیب زمینی بدون فر طرز تهیه بورک ساده طرز تهیه بورک بدون فر طرز تهیه بورک سیب زمینی در ماهیتابه  طرز تهیه بورک پنیری بدون فر f,v; jhfi hd

این غذای خوشمزه را می توانید برای وعده شام یا ناهار مانند کوکو درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه بورک تابه ای خوشمزه و ساده بدون فر روی اجاق گاز در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای ۴ نفر
سوسیسدو عدد
پنیر پیتزایک لیوان
آرد۱/۵ لیوان
شیریک لیوان
نمکیک قاشق چای خوری
روغن مایعدو قاشق غذا خوری
جعفرییک دسته
فلفل سیاهنصف قاشق چای خوری
بکینگ پودریک قاشق چای خوری

طرز تهیه بورک تابه ای

مرحله اول

برای درست کردن بورک تابه ای در ابتدا سوسیس را روی تخته آشپزخانه قرار داده و با کارد تیز نگینی ریز خرد می کنیم در ادامه جعفری پاک شده و شسته را به صورت ریز خرد می نماییم و کنار می گذاریم.

مرحله دوم

در این مرحله تخم مرغ را به همراه شیر و روغن مایع داخل کاسه می ریزیم و هم می زنیم سپس بکینگ پودر را به آرد افزوده و کم کم به مخلوط شیر و تخم مرغ اضافه می کنیم و با همزن دستی با چنگال هم می زنیم .

مرحله سوم

وقتی دانه های آرد کاملا باز شد سوسیس و جعفری را می افزاییم و در انتها نمک را به همراه فلفل سیاه و پنیر پیتزا به مایه بورک اضافه می نماییم و با هم مخلوط می کنیم تا یکدست شود در ادامه تابه را روی حرارت قرار می دهیم و با کمی روغن مایع چرب می کنیم.

مرحله چهارم

در انتها مایع بورک را داخل تابه می ریزیم و با کمک قاشق روی آن را صاف می کنیم حرارت را ملایم کنید و درب تابه را قرار داده تا یک طرف بورک سرخ شود بعد از ۵ دقیقه چک کنید اگر سرخ شده بود بورک را برگردانید تا پشت آن هم سرخ شود و رنگ طلایی بگیرد.

مرحله پنجم

اگر تابه دو در ندارید از یک بشقاب هم اندازه تابه استفاده کنید بعد از سرخ شدن بشقاب را روی تابه قرار دهید و بورک را برگردانید و به آرامی دوباره داخل تابه بگذارید تا سرخ شود سپس به ظرف سرو منتقل کنید.

مرحله ششم

می توانید آن را با کارد با پیتزا بر برش داده و در ظرف سرو بچینید و به دلخواه دیزاین کنید این بورک تابه ای خوشمزه را بپزید و در کنار خانواده از طعم بی نظیر آن لذت ببرید. نوش جان.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در سه شنبه 16 آبان 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.