طرز تهیه لقمه مدرسه خوشمزه و ساده با نان تست و املت سبزیجات

طرز تهیه لقمه مدرسه

طرز تهیه لقمه مدرسه لقمه صبحانه برای مدرسه انواع لقمه برای مدرسه طرز تهیه لقمه های ساده لقمه های سالم برای مدرسه تغذیه مدرسه چی بزارم انواع ساندویچ سرد برای مدرسه لقمه برای مدرسه نی نی سایت grli fvhd lnvsi

با شروع فصل پاییز و باز شدن مدارس مادرها باید در تدارک یک صبحانه و لقمه مناسب برای کودکان باشند این لقمه خوشمزه گزینه بسیار مناسبی برای زنگ تفریح بچه ها است، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه لقمه مدرسه خوشمزه و ساده با نان تست و املت سبزیجات در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای لقمه
نان تست۶ عدد
تخم مرغ۴ عدد
شیر۳ قاشق غذاخوری
فلفل دلمه ای رنگیدلخواه
هویج رنده شدهمقداری
پیاز سفید۱ عدد
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی
پنیر گودا۶ عدد

طرز تهیه لقمه مدرسه

مرحله اول

برای درست کردن لقمه مدرسه ابتدا یک مربع از وسط نان تست با چاقو جدا می کنیم و تکه های  برش خورده را کنار می گذاریم سپس تخم مرغ ها را شکسته و در یک کاسه می ریزیم و به آن شیر را اضافه می کنیم و فلفل دلمه ای نگینی خرد شده را به همراه هویج به آن می افزاییم.

مرحله دوم

در ادامه پیاز را پوست گرفته و نگینی خرد می کنیم و به مواد می افزاییم و در انتها نمک و فلفل سیاه را اضافه می کنیم و مواد را کاملا مخلوط می کنیم تا یکدست شود سپس یک قاشق کره را در تابه می ریزیم و اجازه می دهیم ذوب شود.

مرحله سوم

سپس نان تست را در تابه قرار داده و از مواد املت داخل آن می ریزیم و یک پنیر گودا روی آن می گذاریم و تکه ای که از نان بریده شده بود را روی آن می ریزیم و با کفگیر فشار می دهیم سپس برمی گردانیم تا دو طرف آن کاملا سرخ شود.

مرحله چهارم

همه نان ها که سرخ شد در ظرف بچینید و برای صبحانه سرو کنید یا در ظرف غذای کودک بگذارید تا یک لقمه خوشمزه و سالم داشته باشد مواد لقمه را به دلخواه می توانید تغییر دهید. نوش جان.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در پنج شنبه 20 مهر 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.