طرز تهیه مک اند چیز خوشمزه و مخصوص به روش رستورانی

طرز تهیه مک اند چیز

طرز تهیه مک اند چیز طرز تهیه مک اند چیز با خامه طرز تهیه مک اند چیز بدون فر طرز تهیه مک اند چیز با مرغ طرز تهیه مک اند چیز سوخاری مک اند چیز نواب طرز تهیه مک اند چیز با پنیر پیتزا طرز تهیه مک اند چیز بدون شیر طرز تهیه مک اند چیز با سوسیس

مک اند چیز یک غذای پنیری است که از ترکیب پاستا و سس درست می شود که طعم بی نظیری دارد، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه مک اند چیز خوشمزه و مخصوص به روش رستورانی  در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای ۴ نفر
پاستانصف بسته حدود ۲۵۰ گرم
کره۴۰ گرم
شیر سردیک و نیم لیوان
پنیر چدار یا گودا۳ ورق
پودر سیریک قاشق غذاخوری
جوز هندییک هشتم قاشق چای خوری
نمک و فلفلبه اندازه کافی
پنیز موتزارلا و چدار۱۵۰ گرم
آردیک قاشق غذاخوری سر پر

طرز تهیه مک اند چیز

مرحله اول

برای درست کردن مک اند چیز در ابتدا پاستا را داخل آب جوش و کمی نمک می ریزیم تا بپزد در این فاصله سس را درست می کنیم تابه را روی حرارت ملایم قرار دهید و کره را به آن اضافه نمایید اجازه دهید کره ذوب شود سپس آرد را بیافزایید.

مرحله دوم

آرد را در کره حسابی تفت دهید سپس شیر سرد را بیافزایید و در ادامه ادویه ها که شامل نمک، فلفل، جوز هندی و سیر است را اضافه کنید و در این مرحله شیر را روی حرارت ملایم مرتب هم می زنیم تا کمی غلیظ شود.

مرحله سوم

در ادامه پنیر ورقه ای را به شیر اضافه می کنیم و هم می زنیم تا کاملا یکدست شود سس آماده است پاستا را آبکش می کنیم و داخل سس می ریزیم و کاملا مخلوط می کنیم تا سس به همه قسمت های پاستا برسد.

مرحله چهارم

سپس در یک ظرف مخصوص فر می ریزیم می توانید در ظرف های یک نفره هم بریزید و روی آن مقداری پنیر موتزارلا و چدار می ریزیم و برای چند دقیقه داخل فر می گذاریم تا پنیر کاملا آب شود ده دقیقه کافی است می توانید یک دقیقه هم گریل را روشن کنید.

طرز تهیه مکن چیز طرز تهیه مک اند چیز با خامه طرز تهیه مک اند چیز بدون فر طرز تهیه مک اند چیز با مرغ طرز تهیه مک اند چیز سوخاری مک اند چیز نواب طرز تهیه مک اند چیز با پنیر پیتزا طرز تهیه مک اند چیز بدون شیر طرز تهیه مک اند چیز با سوسیس

مرحله پنجم

اگر فر نداشتید در تابه بریزید روی آن فویل بکشید و دو تا سوراخ روی فویل بزنید و با حرارت ملایم روی گاز بگذارید تا پنیر آب شود غذای خوشمزه ما آماده سرو است در کنار خانواده از خوردن آن لذت ببرید. نوش جان.

نکات مکن چیز

به خاطر داشته باشید که سس را با حرارت خیلی ملایم درست کنید که غلظت زیادی پیدا نکند.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در پنج شنبه 23 شهریور 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.