طرز تهیه سالاد کرفس خوشمزه و خانگی مرحله به مرحله

طرز تهیه سالاد کرفس

طرز تهیه سالاد کرفس

سالاد کرفس یکی از سالاد های خوشمزه و خانگی است که برای لاغری و کاهش وزن خیلی مفید است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد کرفس در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
کاهو۱۲۰ گرم
کرفس خرد شده۱۲۰ گرم
قارچ۲۵۰ گرم
گردو۳ قاشق غذاخوری
سس مایونز۳ قاشق غذاخوری
روغن زیتون۳ قاشق غذاخوری
آب لیمو ترش۲ قاشق غذاخوری
سرکه۲ قاشق غذاخوری
فلفلبه مقدار لازم

طرز تهیه سالاد کرفس

مرحله اول

برای تهیه این سالاد ابتدا باید قارچ را شست و خرد کرد و در تابه ای تفت داد ، ولی اگر می خواهید کارتان راحت تر شود و در زمان هم صرفه جویی کنید حتما از کنسرو قارچ استفاده کنید.

مرحله دوم

در این مرحله گردو را پوست بگیرید و خرد کنید و از مغز کاهو را شسته و خشک کنید و بعد آن را خرد کنید و در ادامه باید از کرفس مغز دار استفاده کنید تا کیفیت سالاد شما بالا رود.

مرحله سوم

در این مرحله ساقه کرفس را به صورت خلالی خرد کنید و مغز کاهو را با دقت تمام به صورت رشته های نازک ببرید.این کار باعث می شود که در انتها ظاهر سالاد شما بیش از پیش زیبا شود.

مرحله چهارم

در این مرحله یک ظرف بردارید و سس مایونز را با نمک و فلفل ترکیب کنید و مواد را خوب به هم بزنید.سپس باید به این ترکیب سرکه و روغن زیتون را اضافه کنید و باز هم مواد را به هم بزنید.

مرحله پنجم

سپس باید قارچ را تمیز کنید و خلالی کنید و در یک تابه روغن ریخته و تفت دهید و بعد از آن با تمام موادی که برای سس با هم ترکیب کرده اید مخلوط کنید و یک ظرف بریزید و کنار بگذارید.

مرحله ششم

در این مرحله تقریبا سالاد شما آماده شده است و باید آن را تزیین کنید ، برای این کار روی سالاد مغز گردو خرد شده بریزید و از لبوی قالب زده هم می توانید استفاده کنید و سالاد را نوش جان کنید.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در جمعه 26 فروردین 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.