طرز تهیه سالاد انار رژیمی خوشمزه و مخصوص به روش رستورانی

طرز تهیه سالاد انار رژیمی

طرز تهیه سالاد انار رژیمی سالاد کلم و انار و ذرت انواع سالاد انار سالاد کلم و انار و شوید سالاد کلم و انار و کشمش طرز تهیه سالاد انار و کلم سفید سالاد کلم و انار و گردو سالاد کلم و انار و هویج سالاد انار مجلسی shghn hkhv vCdld

اگر به دنبال تست یک سالاد جدید و خوشمزه هستید این سالاد بی نظیر را از دست ندهید، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد انار رژیمی خوشمزه و مخصوص به روش رستورانی در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای ۴ نفر
 انار دانه شده۳ پیمانه
 کلم قرمز۱ پیمانه
کلم بروکلییک دوم پیمانه
گل کلمیک دوم پیمانه
گلپر۱ قاشق غذاخوری
مغز گردویک دوم پیمانه
مغز کرفسیک دوم پیمانه
نمک ، فلفلبه میزان لازم

طرز تهیه سالاد انار رژیمی

مرحله اول

در ابتدا برای درست کردن سالاد انار رژیمی گردو ها را پوست بگیرید و در آب بخیسانید بعد پوست روی آن را جدا کنید و خرد نمایید اندازه گردو سلیقه ای است می توانید خیلی ریز یا درشت تر خرد کنید.

مرحله دوم

در این مرحله گل کلم، بروکلی، کرفس و کلم قرمز را خرد کرده و بشویید و اجازه دهید آب اضافه آن برود سپس در یک کاسه بریزید در ادامه نمک، گلپر، فلفل و دانه های انار را با هم کاملا مخلوط کرده و به کلم ها بیافزایید.

مرحله سوم

همه مواد را با هم مخلوط کرده و در ظرف سرو بریزید در صورت تمایل می توانید برای سس این سالاد ماست و آبلیمو را با مقداری نمک و گلپر مخلوط کرده و به سالاد بیافزایید و مخلوط کنید تا به همه جای سالاد برسد.

مرحله چهارم

اگر بخواهید غیر رژیمی باشد می توانید از سس مایونز استفاده نمایید یا آب انار را با سرکه و مایونز مخلوط کرده و برای سس استفاده کنید. این سالاد خوشمزه را درست کنید و در کنار خانواده نوش جان کنید.

 

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در شنبه 6 آبان 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.