طرز تهیه سالاد شوید خوشمزه و خانگی مرحله به مرحله

طرز تهیه سالاد شوید

 طرز تهیه سالاد شوید با مرغ طرز تهیه سالاد شوید و کلم طرز تهیه سالاد سیب زمینی با ژامبون طرز تهیه سالاد شوید و پیازچه طرز تهیه سالاد سیب زمینی ساده طرز تهیه سالاد سیب زمینی ترکیه سالاد شوید مجلسی طرز تهیه سالاد سیب زمینی رستورانی

سالاد شوید یکی از سالادهای خوشمزه و بسیار مفید برای لاغری و کاهش چربی خون است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد شوید در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سیب زمینی۵۰۰ گرم
ساقه پیازچه ریز شده۲ قاشق غذاخوری
ماست چکیده کم چربنصف پیمانه
شوید خرد شده تازهنصف پیمانه
نخود فرنگینصف پیمانه
نمک و فلفلبه مقدار لازم

طرز تهیه سالاد شوید

مرحله اول

برای تهیه سالاد شوید ابتدا باید یک قابلمه مناسب بردارید و سیب زمینی ها را به همراه آب در قابلمه قرار دهید و روی حرات بگذارید و اجازه دهید تا سیب زمینی با دمای ملایم آرام آرام پخته شود.

مرحله دوم

بعد از اینکه سیب زمینی ها پخته شدند اگر وقت دارید به مدت دو ساعت در یخچال قرار دهید تا کاملا خنک شوند.بعد از این مدت باید سیب زمینی آبپز را از یخچال خارج کنید و به صورت مکعبی خرد کنید.

مرحله سوم

در این مرحله باید ساقه پیازچه را ریز خرد کنید و شوید ها را هم به صورت ساطوری ریز خرد کنید و یک ظرف مناسب بردارید و ماست و شوید و نمک و فلفل را درون آن بریزید و مواد را خوب به هم بزنید تا سس حاصل شود.

مرحله چهارم

در این مرحله باید نخود فرنگی ها را به همراه آب در قابلمه کوچک ریخته و اجازه دهید که بپزند.البته می توانید این کار را از قبل انجام دهید و یا از کنسرو نخود فرنگی استفاده کنید که کار شما سرعت می بخشد.

مرحله پنجم

حالا باید سیب زمینی و نخود فرنگی را با سس حاصل شده خوب مخلوط کنید و مواد را به هم بزنید و مواد سالاد که کاملا یکدست شده است را در ظرفی در بسته قرار دهید.

مرحله ششم

حالا باید مواد سالاد را به مدت دو ساعت در یخچال قرار دهید تا سالاد استراحت کند و مواد سالاد به خورد هم بروند.بعد از دو ساعت خارج کنید و ساقه های پیازچه را اضافه کنید و نوش جان کنید.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در جمعه 19 فروردین 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.