طرز تهیه نخود برشته خوشمزه و مخصوص برای میان وعده سالم

طرز تهیه نخود برشته

طرز تهیه نخود برشته طرز تهیه نخود بو داده در ماهیتابه نی نی سایت طرز تهیه نخود برشته بدون فر طرز تهیه نخود آجیلی طرز تهیه نخود پفکی طرز تهیه نخودچی صنعتی نخود برشته نی نی سایت طرز تهیه نخود شور مشهدی بدون فر طرز تهیه چیپس نخود ko,n fvaji

برای میان وعده می توانید این نخودهای خوشمزه و ترد را درست کنید که هم مقوی هستند و هم سرشار از آنتی اکسیدان، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه نخود برشته خوشمزه و مخصوص برای میان وعده در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای نخود برشته
نخود پخته شده۲ لیوان
پاپریکا۱ قاشق چای خوری
زردچوبهیک دوم قاشق چای خوری
پودر سیر۱ قاشق چای خوری
نمک و فلفلبه مقدار دلخواه
چاشنی مدیترانه ایدلخواه
روغن زیتونبه اندازه کافی

طرز تهیه نخود برشته

مرحله اول

در ابتدا نخودها را که از شب قبل خیسانده ایم در یک قابلمه می ریزیم آب ریخته و روی حرارت می گذاریم تا بپزد سپس از روی حرارت برداشته و آبکش می کنم آب نخود باید کاملا گرفته شود تا نخود برشته تردی داشته باشیم.

مرحله دوم

پاپریکا را به همراه زردجوبه، پودر سیر، نمک و فلفل داخل یک کاسه می ریزیم سپس روغن زیتون را به آن اضافه می کنیم و با هم مخلوط می نماییم در انتها نخودهای پخته شده را به ظرف می افزاییم و با قاشق کاملا مخلوط می کنیم.

مرحله سوم

می توانید برای عطر و طعم بهتر از چاشنی مدیترانه ای استفاده کنید سپس فر را روی دمای ۱۸۰ درجه روشن می کنیم داخل سینی فر را کاغذ روغنی می اندازیم و نخودها را روی آن پخش می کنیم و داخل فر برای نیم ساعت می گذاریم.

مرحله چهارم

بعد از نیم ساعت از فر خارج کرده و اجازه می دهیم خنک شود تا کاملا ترد و خشک شوند این نخودهای خوشمزه سرشار از فیبر و پروتئین است و برای میان وعده کودکان سالم و مقوی است. نوش جان.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در سه شنبه 28 شهریور 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.