طرز تهیه پفک خانگی خوشمزه و ترد با سیب زمینی

طرز تهیه پفک خانگی

طرز تهیه پفک خانگی طرز تهیه پفک نمکی کارخانه ای طرز تهیه پفک چی توز طرز تهیه پفک با ارد گندم طرز تهیه پفک خانگی با سیب زمینی طرز تهیه پفک خانگی در فر طرز تهیه پفک با نشاسته ذرت طرز تهیه پفک کارخانه ای طرز تهیه پفک هندی خانگی \u; 

به جای پفک های کارخانه ای می توانید این پفک خوشمزه را برای میان وعده کودکان درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پفک خانگی خوشمزه و ترد با سیب زمینی در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای پفک خانگی
سیب زمینی۲ عدد
فلفل سیاه، پودر سیر، پاپریکابه اندازه کافی
نمکنصف قاشق چای خوری
تخم مرغ۱ عدد
نشاسته ذرت۶ قاشق سوپ خوری
پیازچهدو قاشق غذاخوری

طرز تهیه پفک خانگی

مرحله اول

برای درست کردن پفک خانگی در ابتدا سیب زمینی را پوست گرفته و بشویید سپس برش زده و در یک قابلمه بگذارید روی سیب زمینی ها آب بریزید و بگذارید کاملا بپزد بعد از پخت آبکش کرده و در یک کاسه بریزید و ادویه ها  و نمک را به آن بیافزایید.

مرحله دوم

پیازچه خرد شده را به همراه تخم مرغ و نشاسته ذرت به سیب زمینی ها اضافه کنید و کاملا با پوره کن له و مخلوط نمایید سپس در قیف بریزید و برای یک ساعت در یخچال قرار دهید سپس در تابه روغن ریخته و بگذارید کاملا داغ شود.

مرحله سوم

قیف را فشار دهید و در اندازه دلخواه با قیچی از خمیر پفک ببرید و در روغن سرخ کنید سپس روی دستمال آشپزخانه قرار دهید تا روغن اضافی آن گرفته شود این میان وعده خوشمزه را به جای پفک  کارخانه ای به کودکان بدهید. نوش جان.

 

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در سه شنبه 14 شهریور 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.