طرز تهیه سالاد زمستانی خوشمزه و خانگی مرحله به مرحله

طرز تهیه سالاد زمستانی

طرز تهیه سالاد زمستانی طرز تهیه سالاد زمستانی مشهدی طرز تهیه سالاد زمستانی بارب طرز تهیه سالاد زمستانی با لوبیا سبز طرز تهیه سالاد زمستانی با رب گوجه نی نی سایت طرز تهیه سالاد فصل ساده طرز تهیه سالاد فصل با کلم طرز تهیه ترشی سالاد فصل طرز تهیه سالاد فصل با گوجه

سالاد زمستانی یکی از سالادهای بسیار خوشمزه است که ترکیبی از سالاد و ترشی است و بسیار خوشمزه است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد زمستانی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
گل کلم۱ کیلوگرم
هویج۵۰۰ گرم
فلفل دلمه ای۲۰۰ گرم
کرفس۲۰۰ گرم
سیر۲ بوته
سبزی معطر۵۰۰ گرم
فلفل۳ عدد
سرکه۱ پیمانه
گوجه فرنگی۴ عدد
نمکبه مقدار لازم

طرز تهیه سالاد زمستانی

مرحله اول

برای تهیه سالاد زمستانی در اولین گام باید هویج و فلفل دلمه ای و کرفس و سیر را شسته و به اندازه ای که مد نظرتان است خرد کتید و در صافی بریزید یا روی پارچه قرار دهید تا آب اضافی آن گرفته شود.

مرحله دوم

سبزی ها را پاک کنید و خوب شسته و در صافی قرار دهید تا آب آن گرفته شود و وقتی که خشک شد باید آن را به اندازه ای مدنظرتان است خرد کنید و یا با ساطور ، ساطوری کنید.

مرحله سوم

گوجه فرنگی ها را بشویید و آب آنها را بگیرید و خرد کنید و با نمک در قابلمه بریزید تا پخته شوند و بعد از پختن از ضافی رد کنید تا پوست و اضافات آن گرفته شود و آب گوجه فرنگی صاف شده حاصل شود.

مرحله چهارم

آنقدر به آب گوجه فرنگی زمان دهید تا کاملا سرد شود که این کار نیازمند نیم ساعت زمان است و بعد از این زمان باید نصف پیمانه سرکه به آب گوجه فرنگی اضافه کنید و کنار بگذارید.

مرحله پنجم

در این مرحله یاید گل کلم را به همراه سایر مواد که از قبل تهیه کرده اید و خشک شده اند را در ظرف بزرگی بریزید و در مرحله بعد آب گوجه فرنگی و سرکه را به قابلمه اضافه کنید تا با هم مخلوط شوند.

مرحله ششم

وقت ان است که فلفل و سبزی های معطر را اضافه کنید و نمک سالاد را تنظیم کنید و اجازه دهید یک ساعت مواد در هم بمانند و بعد از آن در ظرف های کوچکتر بریزید و با غذا نوش جان کنید.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در سه شنبه 16 فروردین 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.