طرز تهیه سالاد خوشمزه و خانگی مرحله به مرحله

طرز تهیه سالاد خوشمزه

طرز تهیه سالاد خوشمزه

سالاد خوشمزه درست کردن برای هر خانمی مهم است و در این مطلب برای شما طرز تهیه یک سالاد خوشمزه را آورده ایم، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد خوشمزه در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سینه مرغ۱ عدد
نان تستبه مقدار لازم
روغن زیتونیک سوم پیمانه
پنیر پارمزان رنده شده۳ قاشق غذاخوری
سیر۳ حبه رنده شده و ۲ حبه خرد شده
کاهو۲ بوته متوسط
سس مایونز۲ قاشق غذاخوری
سس خردل۱ قاشق غذاخوری
سرکه بالزامیک۲ قاشق غذاخوری
لیمو ترش۲ عدد
نمک و فلفلبه مقدار لازم

طرز تهیه سالاد خوشمزه

مرحله اول

اولین قدم برای تهیه سالاد خوشمزه سزار این است که ابتدا باید مرغ را به کمک آب لیمو ترش و نمک و فلفل و روغن زیتون و سیر خرد شده و سس خردل و سرکه بالزامیک مخلوط کنید و مزه دار کنید.کمی از مواد را روی مرغ بریزید و سلفون بکشید و یک ساعت در یخچال قرار دهید.

مرحله دوم

پس از یک ساعت مرغ را از یخچال خارج کنید و به مدت سه الی چهار دقیقه هر طرف مرغ را گریل کنید.البته می توانید با حرارت بالا نیز سرخ کنید و بعد از اینکه خنک شد به تکه های کوچک تقسیم کنید.

مرحله سوم

این مرحله ، مرحله برش نان تست است پس باید آن را در روی تخته آشپزخانه قرار دهید.دور تا دور آن را برش دهید و به ۹ قسمت مساوی تقسیم کنید.در تابه روغن زیتون بریزید و یک سیر رنده شده به آن اضافه کنید و تکه های نان را در ان تفت دهید تا برشته شوند.

مرحله چهارم

توجه داشته باشید که وقتی که نان تست برشته و طلایی شد باید کاهو ها را در اندازه دلخواه برش دهید ، سپس تکه های نان و مرغ گریل شده را به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید تا طعم سالاد سزار شما بهتر شود.

مرحله پنجم

در این مرحله باید سس سالاد را تهیه کنید.آب لیموترش ، سرکه بالزامیک ، سس مایونز ، سس خردل ، روغن زیتون ، سیر رنده شده ، پنیز پارمزان ، نمک و فلفل را در یک ظرف بریزید و خوب مخلوط کنید تا سس سالاد سزار شما آماده شود.

مرحله ششم

پس از درست شدن سس سالاد باید با مقداری از مواد سالاد مخلوط کنید تا کاملا به خورد سالاد برود و بقیه سالاد را روی آن بریزید و با می توانید در یک ظرف در کنار آن قرار دهید.سالاد سزار شما اماده است و می توانید نوش جان کنید.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در یکشنبه 29 اسفند 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.