طرز تهیه سالاد چینی خوشمزه مرحله به مرحله

طرز تهیه سالاد چینی

طرز تهیه سالاد چینی سالاد چینی با مرغ انواع سالاد چینی سالاد چینی در جدول سالاد چینی با نودل طرز تهیه سس چاینیز سالاد مرغ و کلم قرمز سالاد مرغ مخصوص سالاد با مرغ

سالاد چینی یکی از سالادهای خوشمزه ای است که اخیرا در سبد غذایی ما قرار گرفته است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد چینی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سیب زمینی۳ پیمانه رنده شده
هویج۱ پیمانه رنده شده
گشنیز۵۰ گرم خرد شده
سرکه سیاه۱ قاشق غذاخوری
سس سویا۱ قاشق غذاخوری
روغن کنجد۱ قاشق غذاخوری
شکرنصف قاشق چایخوری
نمکبه مقدار لازم

طرز تهیه سالاد چینی

مرحله اول

برای تهیه سالاد چینی ابتدا باید ۴ لیوان آب را درون قابلمه بریزید و قابلمه را روی حرارت قرار دهید و صبر کنید تا آب کاملا به جوش بیاید تا بعدا مواد سالاد را درون آن بریزیم تا آبپز شوند.

مرحله دوم

در این مرحله باید هویج را رنده کنید و کنار بگذارید و بعد از آن سیب زمینی را هم رنده کنید و سیب زمینی و هویج رنده شده را درون آب جوش بریزید و اجازه دهید ۲ الی ۴ دقیقه در آب بمانند.

مرحله سوم

بعد از گذشت مدت زمان دو الی چهار دقیقه باید سیب زمینی و هویج را از آب جوش خارج کنید و در داخل آب سرد بریزید و اجازه دهید تا مراحل پخته شدن آنها در آب سرد تکمیل شود.

مرحله چهارم

در این مرحله باید یک ظرف مجزا بردارید تا سالاد را درون آن تهیه کنید.برای این کار سویا سس را با نمک و سرکه ترکیب کنید و مواد را خوب به هم بزنید تا کاملا همگن شوند.

مرحله پنجم

بعد از آن باید شکر و روغن کنجد را به مواد سالاد اضافه کنید و مواد را دوباره خوب به هم بزنید و در انتها باید سیب زمینی و هویج رنده شده را نیز اضافه کنید و باز مواد را به هم بزنید.

مرحله ششم

در این مرحله تقریبا سالاد چینی شما اماده شده است.فقط می توانید برای بهتر شدن طعم آن یک ساعت در یخچال قرار دهید و بعد از ان جعفری خرد شده روی آن بریزید و سالاد را نوش جان کنید.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در یکشنبه 29 اسفند 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

    کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.