طرز تهیه سالاد چاینیز خوشمزه مرحله به مرحله

طرز تهیه سالاد چاینیز

طرز تهیه سالاد چاینیز سس چاینیز بادام زمینی سالاد چینی با مرغ طرز تهیه چاینیز فود سالاد مرغ مخصوص سالاد چینی با نودل نام سالاد چینی در جدول سالاد ژاپنی سالاد با مرغ

سالاد چاینیز از جمله سالاد های خوشمزه و غیر ایرانی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد چاینیز در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سیب زمینی رنده شده۳ پیمانه
هویج رنده شده۱ پیمانه
گشنیز خرد شده۵۰ گرم
سرکه سیاه و سس سویا و روغن کنجد۱ قاشق غذاخوری از هر کدام
شکرنصف قاشق چای خوری
نمکبه مقدار لازم

طرز تهیه سالاد چاینیز

مرحله اول

برای تهیه سالاد چاینیز ابتدا باید ۴ لیوان آب را درون قابلمه ریخته و قابلمه را روی حرارت قرار دهید و صبر کنید تا آب کاملا به جوش بیاید تا بعدا مواد سالاد را درون آن بریزیم تا آبپز شوند.

مرحله دوم

در این مرحله باید هویج را رنده کرده و کنار گذاشته و بعد از آن سیب زمینی را هم رنده کنید و سیب زمینی و هویج رنده شده را درون آب جوش بریزید و اجازه دهید ۲ الی ۴ دقیقه در آب بمانند.

مرحله سوم

بعد از گذشت مدت زمان ۲ الی ۴ دقیقه باید سیب زمینی و هویج را از آب جوش خارج کنید و در داخل آب سرد بریزید و اجازه دهید تا مراحل پخته شدن آنها در آب سرد تکمیل شود تا به وقتش سراغشان بروید.

مرحله چهارم

یک ظرف جداگانه و مناسب انتخاب کنید تا سالاد را درون آن تهیه کنید.برای این کار سویا سس را با نمک و سرکه ترکیب کنید و مواد را خوب به هم بزنید تا کاملا همگن شوند.

مرحله پنجم

در این مرحله باید شکر و روغن کنجد را به مواد سالاد اضافه کنید و مواد را دوباره خوب به هم بزنید و در انتها باید سیب زمینی و هویج رنده شده را نیز اضافه کنید و باز مواد را به هم بزنید.

مرحله ششم

توجه داشته باشید که تقریبا کار شما تمام شده است.فقط می توانید برای بهتر شدن طعم آن یک ساعت در یخچال قرار دهید و بعد از ان جعفری خرد شده روی آن بریزید و سالاد را نوش جان کنید.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در سه شنبه 9 فروردین 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.