طرز تهیه سالاد چیکن خوشمزه و خانگی مرحله به مرحله

طرز تهیه سالاد چیکن

طرز تهیه سالاد چیکن طرز تهیه سالاد چیکن ترکیه طرز تهیه سالاد سزار طرز تهیه سالاد چیکن و سبزیجات گرم سالاد چیکن سزار سالاد چیکن استراگانف طرز تهیه چیکن پوتیتو سالاد مرغ آمریکایی سالاد کارتوفل آلمانی

سالاد چیکن یکی از سالادهای خوشمزه و محبوب است که توصیه می کنیم حداقل یک بار آن را امتحان کنید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله در ادامه طرز تهیه سالاد چیکن با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سینه مرغ۱ عدد
پیاز۱ عدد
کاهو۴ برگ
آبلیمو و چعفری۱ قاشق غذاخوری
سس کچاپ و روغن زیتون۱ قاشق غذاخوری
گوجه گیلاسی۵ عدد
پابریکانصف قاشق چایخوری
نمک و فلفل سیاه و آویشنبه مقدار لازم
ارده۱ قاشق غذاخوری
فلفل برای سسنصف قاشق چایخوری

طرز تهیه سالاد چیکن

مرحله اول

برای تهیه سالاد چیکن ابتدا باید باید سینه مرغ را مزه دار کنید چرا که تمام مزه این سالاد به سینه مرغ است و بدون مزه دار کردن سینه مرغ سالاد شما کمی بی مزه خواهد شد.

مرحله دوم

در این مرحله سینه مرغ را با نمک و پابریکا و آویشن و آبلیمو و سس کچاپ و روغن زیتون در یک ظرف ریخته و به هم بزنید تا کاملا مرغ در مواد شما آمیخته شود و بعد از دو ساعت مزه دار شود.

مرحله سوم

در این مرحله باید کف سینی فر کاغذ روغنی بیندازید تا مواد به سینی نچسبند.سپس باید سینه مرغ را در دمای ۱۷۰ درجه سانتیگراد به مدت ۲۰ دقیقه قرار دهید و بعد از آن از فر خارج کنید.

مرحله چهارم

توجه داشته باشید که دستور اصلی این سالاد گریل کردن مرغ است که اکز امکان آن را دارید حتما مرغ را گریل کنید.کاهو را شسته و آب اضافی را خارج کنید و برش دهید و ته ظرف را پر از کاهو کنید.

مرحله پنجم

در این مرحله گوجه های گیلاسی را برش دهید و روی کاهو بگذارید و خیار شور را شسته و نصف کنید و آن را هم روی کاهو قرار دهید.پیاز هم خلالی شده و در وسط ظرف قرار می گیرد

مرحله ششم

در این مرحله جعفری را خرد کرده و سینه مرغ را اریب برش داده و روی سالاد قرار دهید و روی آن جعفری بپاشید.سپس کمی نمک و آویشن و یک قاشق آب و ارده و فلفل را مخلوط کرده و سس درست کنید و سالاد را با سس خود میل نمایید.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در شنبه 28 اسفند 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.