طرز تهیه کورن داگ پنیری خوشمزه به روش بازاری

طرز تهیه کورن داگ پنیری

طرز تهیه کورن داگ پنیری خوشمزه به روش بازاری طرز تهیه کورن داگ ساده  طرز تهیه کورن داگ پنیری  طرز تهیه کورن داگ سوخاری  طرز تهیه کورن داگ ایرانی  طرز تهیه کورن داگ سوخاری پنیری  طرز تهیه کورن داگ اسپایسی

کورن داگ یک غذای خوشمزه و ساده فست فودی است که می توانید در منزل درست کنید این غذا با سوسیس درست می شود و طعم جذابی دارد این غذا برای پیکنیک ها و دورهمی های بیرون از خانه گزینه خوبی است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کورن داگ پنیری خوشمزه به روش بازاری در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای کورن داگ
سوسیس آلمانی۳ عدد
آرد سفید۵ قاشق غذا خوری
آرد ذرت ۳ قاشق غذا خوری۳ قاشق غذا خوری
تخم مرغیک عدد
شیریک فنجان
نمک و فلفل و آویشن و پاپریکابه اندازه کافی
پنیر پیتزابه اندازه کافی

طرز تهیه کورن داگ پنیری

مرحله اول

برای درست کردن کورن داگ پنیری در ابتدا در ظرفی آرد ذرت را به همراه آرد سفید، نمک، فلفل، آویشن و پاپریکا مخلوط کرده و با هم ترکیب می نماییم مواد آردی آماده است.

مرحله دوم

تخم مرغ و شیر را به ترکیب آردی می افزاییم و با همزن دستی هم می زنیم تا کاملا یکدست شود و دانه های آرد باز شده و گوله گوله نشوند آن را کنار گذاشته و پوست روی سوسیس ها را جدا کنید.

مرحله سوم

سوسیس را روی تخته آشپزخانه قرار دهید و چند تکه کنید تقریبا هر تکه ۵ سانتی باشد پنیر پیتزا را در دست خود گفته و با فشار به هم بچسبانید یک سیخ چوبی بردارید.

مرحله چهارم

یک قطعه سوسیس را به اضافه یک تکه پنیر فشرده شده و دوباره یک قطعه سوسیس در سیخ فرو کنید یعنی ابتدا و انتهای سیخ سوسیس قرار بگیرد و وسط آن پنیر می گذاریم.

مرحله پنجم

وقتی همه سیخ ها آماده شد برای نیم ساعت در فریزر قرار دهید سپس در یک لیوان بلند موادی که آماده کردیم را می ریزیم سوسیس ها را در ابتدا داخل لیوان می زنیم و به مواد آغشته می کنیم.

طرز تهیه کورن داگ پنیری خوشمزه به روش بازاری طرز تهیه کورن داگ ساده  طرز تهیه کورن داگ پنیری  طرز تهیه کورن داگ سوخاری  طرز تهیه کورن داگ ایرانی  طرز تهیه کورن داگ سوخاری پنیری  طرز تهیه کورن داگ اسپایسی

مرحله ششم

در ادامه در پودر سوخاری می غلطانیم و در انتها در روغن داغ با حرارت متوسط رو به بالا سرخ می کنیم وقتی سرخ شدند روی دستمال آشپزخانه قرار می دهیم تا روغن اضافه آن گرفته شود.

مرحله هفتم

کورن داگ پنیری و خوشمزه ما آماده سرو است آن را در ظرف سرو بچینید و برای دورهمی ها خود در کنار خانواده از خوردن آن لذت ببرید. نوش جان.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در یکشنبه 22 آبان 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.