طرز تهیه سوپ قارچ و خامه خوشمزه و مجلسی به روش بین المللی

طرز تهیه سوپ قارچ و خامه

طرز تهیه سوپ قارچ و خامه خوشمزه و مجلسی به روش بین المللی طرز تهیه سوپ قارچ و مرغ با خامه  طرز تهیه سوپ قارچ و خامه دونفره  طرز تهیه سوپ قارچ و خامه و شیر  طرز تهیه سوپ قارچ و شیر  طرز تهیه سوپ قارچ و خامه بدون شیر  طرز تهیه سوپ قارچ غلیظ

یکی از سوپ های خوشمزه و معروف بین المللی سوپ قارچ و خامه است که بسیار طعم دلپذیریی دارد و برای مهمانی ها و مراسم ها برای پیش غذا می توانید سرو کنید و مطمثن باشید که همه از خوردن آن لذت می برند و طعمش را به خاطر خواهند سپرد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ قارچ و خامه خوشمزه و مجلسی به روش بین المللی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
قارچ۴۰۰ گرم
پیاز متوسط۱ عدد
سیر۳ حبه
هویج۱عدد کوچک
آرد۳ قاشق غذاخوری
عصاره مرغ۲ عدد یا آب مرغ
آب داغدو و نیم لیوان
شیر۲ لیوان
خامه صبحانه۲۰۰ گرم
کره۳۰ گرم
جعفری خردشده۲ قاشق غذاخوری
روغنمقدار لازم
نمک، فلفل سیاه و آویشنبه مقدار دلخواه

طرز تهیه سوپ قارچ و خامه

مرحله اول

برای درست کردن سوپ قارچ و خامه در ابتدا قارچ ها را می شوییم و اجازه می دهیم آبش برود و خشک شود سپس روی تخته آشپزخانه به دو نیم می کنیم و هر نیمه را به چند برش تقسیم می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله پیاز را پوست گرفته و می شوییم و روی تخته نگینی خرد می کنیم سپس تابه را روی حرارت می گذاریم و مخلوط کره و روغن را می ریزیم تا گرم شود سپس پیازها را اضافه می کنیم.

مرحله سوم

پیازها را تفت می دهیم تا سبک و شیشه ای شوند در ادامه سیر را رنده می کنیم و می افزاییم و خیلی کم تفت می دهیم تا عطر سیر آزاد شود سپس قارچ های خرد شده را اضافه می نماییم.

مرحله چهارم

به قارچ ها یک قاشق لیمو ترش و نمک، فلفل سیاه و آویشن را اضافه می کنیم و تفت می دهیم هویج را رنده می کنیم و همراه آرد به مواد سوپ می افزاییم و در حدی تفت می دهیم که بوی خامی آرد گرفته شود.

مرحله پنجم

در ادامه دو عدد قرص مرغ را با آب داغ مخلوط می کنیم و به سوپ می افزاییم و کاملا مخلوط می کنیم تا آرد باز شود و گوله گوله نشود سپس خامه را با شیر رقیق می کنیم و به مواد سوپ می افزاییم.

مرحله هفتم

وقتی خامه را اضافه کردیم باید مرتب هم بزنیم تا به نقطه جوش برسد و شیر و خامه نبرد سپس در قابلمه را به صورت نیمه باز قرار می دهیم و برای نیم ساعت زمان می دهیم تا با حرارت کم سوپ بپزد.

مرحله هشتم

نیم ساعت زمان کافی است که سوپ قارچ و خامه کاملا پخته و جا افتاده شود فقط ۵ دقیقه آخر پخت جعفری تازه را روی تخته آشپزخانه خرد می کنیم و به سوپ اضافه می نماییم.

مرحله نهم

سوپ خوش عطر و خوشمزه ما آماده سرو است در ظرف سرو بریزید و با پودر پولبیبر و جعفری ریز شده و یک برش لیمو تزئین نمایید و از خوردن آن در کنار خانواده لذت ببرید. نوش جان.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در شنبه 26 شهریور 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.