طرز تهیه واویشکا مرغ و سیب زمینی خوشمزه و مخصوص شمالی

طرز تهیه واویشکا مرغ

طرز تهیه واویشکا مرغ واویشکا مرغ و سیب زمینی طرز تهیه واویشکا مرغ گیلانی واویشکا مرغ و قارچ واویشکای مرغ ساده طرز تهیه واویشکا مرغ نی نی سایت عکس واویشکا مرغ  واویشکا مرغ چرخ کرده ,h,da'h lvy

اگر می خواهید با مرغ یک غذای خوشمزه و سریع درست کنید واویشگا گزینه مناسبی است البته واویشگا دستورهای پخت مختلفی دارد، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه واویشکا مرغ و سیب زمینی خوشمزه و مخصوص شمالی در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای ۴ نفر
سینه‌ مرغ۱ عدد
سیب زمینی۲ عدد
گوجه‌ی خرد شده۱ پیمانه
رب گوجه۱ قاشق غذاخوری
زعفران۲ قاشق غذاخوری
آب نارنجنصف یک عدد
فلفل تنددلخواه
آب۱ لیوان
پیاز متوسط۲ عدد
نمک، فلفل قرمز، زردچوبهبه مقدار لازم

طرز تهیه واویشکا مرغ

مرحله اول

در ابتدا پیاز را پوست بگیرید و روی تخته آشپزخانه خرد کنید و تابه را روی حرارت اجاق گاز قرار دهید و روغن بریزید تا گرم شود سپس پیاز را بیافزایید و تفت دهید تا طلایی و سبک شود در ادامه نمک را به همراه زردچوبه و فلفل قرمز بیافزایید.

مرحله دوم

اگر به غذاهای تند علاقه مند هستید در این مرحله فلفل تند را خرد کرده و اضافه کنید، در ادامه مرغ را به قطعات کوچک تقریبا به اندازه تکه های خورشتی خرد می کنیم و برای دو دقیقه تفت می دهیم تا رنگ آن تغییر کند.

مرحله سوم

در این مرحله گوجه خرد یا رنده شده را وسط تابه بریزید و درب آن را بگذارید تا گوجه بپزد سپس رب گوجه را در گوشه ای از تابه تفت بدهید و با همه مواد مخلوط نمایید و در ادامه زعفران و آب نارنج را به واویشگا می افزاییم.

مرحله چهارم

در انتها یک لیوان آب بریزید و اجازه دهید برای ۱۵ دقیقه غذا بپزد در این فاصله سیب زمینی را پوست گرفته و بشویید سپس نگینی خرد کنید و در تابه سرخ نمایید و به تابه مرغ اضافه کنید این غذای خوشمزه را در کنار خانواده میل کنید و لذت ببرید. نوش جان.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در چهارشنبه 6 دی 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.