طرز تهیه سوپ مرغ آسان و خوشمزه با دستور قدیمی مامان بزرگ

طرز تهیه سوپ مرغ

طرز تهیه سوپ مرغ طرز تهیه سوپ مرغ برای سرماخوردگی طرز تهیه سوپ ساده طرز تهیه سوپ مرغ با برنج طرز تهیه سوپ مرغ با رشته طرز تهیه سوپ مرغ آسان طرز تهیه سوپ مرغ و جو طرز تهیه سوپ مرغ برای مهمانی طرز تهیه سوپ برای سرماخوردگی s,\ lvy chicken soup

این سوپ خوشمزه و معرکه را درست کنید که هم یک پیش غذای عالی است و هم می تواند یک غذای کامل برای دوران سرماخوردگی باشد، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ مرغ آسان و خوشمزه با دستور قدیمی مامان بزرگ در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای ۴ نفر
سینه مرغ۱ عدد
سیب زمینی۱ عدد
پیاز۱ عدد
گوجه۳ عدد
هویج۱ عدد
جعفرییک دسته کوچک
آبلیمو ترش تازهیک قاشق غذاخوری
نمک، فلفل سیاه، زردچوبهبه اندازه کافی

طرز تهیه سوپ مرغ

مرحله اول

برای درست کردن سوپ مرغ فوری در ابتدا سیب زمینی را پوست گرفته و می شوییم و چند قاچ می کنیم سپس پیاز و هویج را پوست گرفته و برش زده و به همراه سیب زمینی در قابلمه می ریزیم و در انتها گوجه را ۴ قاچ کرده و به قابلمه می افزاییم.

مرحله دوم

در ادامه سینه مرغ را به سبزیجات می افزاییم و ادویه ها و نمک را اضافه می کنیم و با مقداری آب می گذاریم روی حرارت اجاق گاز تا کاملا بپزند وقتی مرغ پخت از قابلمه خارج می کنیم پوست گوجه ها را جدا می کنیم.

مرحله سوم

همه سبزیجات را با گوشتکوب برقی میکس می کنیم و مرغ را نیز ریش ریش می کنیم و به سبزیجات می افزاییم دسته کوچکی جعفری را خرد کرده و داخل سوپ بریزید و در آخر آب لیموترش را اضافه نمایید و مخلوط کنید.

مرحله چهارم

اجازه دهید با هم چند غل بخورد سپس در ظرف سرو بکشید و با جعفری خرد شده تزیین کنید این سوپ خوشمزه و فوری را حتما امتحان کنید و از خوردن آن لذت ببرید. نوش جان.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در سه شنبه 7 شهریور 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.