طرز تهیه سالاد اندونزی خوشمزه و خانگی مرحله به مرحله

طرز تهیه سالاد اندونزی

طرز تهیه سالاد اندونزی طرز تهیه سالاد اندونزی با کشمش طرز تهیه سالاد اندونزی با سیب زمینی طرز تهیه سالاد اندونزی با مرغ طرز تهیه سالاد اندونزی با کشمش و گردو طرز تهیه سالاد اندونزی با ماکارونی طرز تهیه سالاد اندونزی با کالباس طرز تهیه سالاد مکزیکی سالاد اندونزی با شوید

سالاد اندونزی یکی از محبوبت ترین سالاد ها در میان ایرانیان است که معمولا در همه خانه ها درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد اندونزی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
کلم برگ سفید۲ پیمانه
کلم برگ قرمز۱ پیمانه
ذرت۱/۲ پیمانه
کالباس۱/۲ پیمانه
نخود فرنگی و سس مایونز۱/۲ پیمانه از هر کدام
هویج۲ عدد متوسط
خیار شور۴ عدد متوسط
کشمش پلوییبه مقدار لازم
نمک و فلفل سیاهبه مقدار لازم

طرز تهیه سالاد اندونزی

مرحله اول

در اولین قدم برای تهیه سالاد اندونزی باید هویج ها را بخارپز کنید ، سپس برگ های کلم سفید و کلم قرمز را به آرامی جدا کنید و برگ های غیر قابل استفاده را دور بریزید و برگ های خوب را بشویید.

مرحله دوم

یک تخته بزرگ بردارید و کلم ها را به صورت رشته ای با برش های نازک خرد کنید و یا از رنده استفاده کنید و به دلخواه یا از قسمت درشت استفاده کنید و یا از قسمت ریز.

مرحله سوم

یک کاسه بزرگ بردارید و کلم سفید و کلم قرمز را درون آن بریزید و با ذرت و نخود فرنگی کنسروی یا پخته شده مخلوط کنید و هویج هایی را که در مرحله اول بخار پز کردید را روی سایر مواد رنده کنید.

مرحله چهارم

در این مرحله باید خیار شورها را با رنده متوسط یا درشت رنده کنید و دلیل این کار این است که اگر ریز باشد در سالاد معلوم نیست و آب اضافی ناشی از رنده کردن را بگیرید و در کاسه ای که سایر مواد هستند بریزید.

مرحله پنجم

کالباس را با رنده درشت رنده کنید و به سایر مواد اضافه کنید و کشمش پلویی را هم اضافه کنید و نمک و فلفل سیاه و سس مایونز را نیز اضافه کنید و مواد را به خوبی بهم بزنید تا کاملا سس مال شوند.

مرحله ششم

همه مواد را به هم می زنید و سلفون می کشید و برای چند ساعت در یخچال قرار می دهید تا کاملا خنک شود.بعد از چند ساعت از داخل یخچال بردارید و کمی به هم بزنید و نوش جان کنید.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در یکشنبه 15 اسفند 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.