طرز تهیه بادمجان سوخاری بدون فر خوشمزه به روش رستورانی

طرز تهیه بادمجان سوخاری

طرز تهیه بادمجان سوخاری طرز تهیه بادمجان پفکی بادمجان سوخاری درسته بادمجان حلقه ای سوخاری بادمجان سوخاری با ماست بادمجان سوخاری ساناز سانیا رول بادمجان سوخاریبادمجان سوخاری نی نی سایت

طرز تهیه بادمجان سوخاری جذاب و خوشمزه را بدون فر با این رسپی آموزش دادیم که فوق العاده خوشمزه و متفاوت است، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله  بادمجان سوخاری در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای ۴ نفر
بادمجان تپل۴ عدد
تخم مرغ۳ عدد
ماست۱ قاشق غذاخوری
سس خردل۱ قاشق چای خوری
آرد سوخاری۱ لیوان
ادویه تنوری۱ قاشق غذاخوری
نمک و فلفلبه اندازه کافی
آرد۱ لیوان
پیاز، خیار شور، سیر، جعفریبرای سس
ماست، نمک، فلفل، آبلیموبرای سس

طرز تهیه بادمجان سوخاری

 

مرحله اول

برای درست کردن این غذای خوشمزه در ابتدا  کلاهک بادمجان را بکنید ولی انتهای آن را بگذارید بماند سپس بادمجان ها را پوست بگیرید از بادمجان های قلمی استفاده نکنید بادمجان را لایه ای برش دهید.

مرحله دوم

بادمجان را سه لایه برش بزنید سپس هر اسلایس را برش های عمودی بزنید طوری که بادمجان از قسمت بالا به هم متصل بماند و از پایین به چند قسمت برش خرده باشد بادمجان را در آب و نمک بگذارید تا تلخی آن گرفته شود.

مرحله سوم

در ظرفی تخم مرغ ها را می شکنیم سپس به آن ماست و سس خردل را می افزاییم و هم می زنیم تا یکدست شود در ظرف دیگری آرد سوخاری را به همراه آرد معمولی و ادویه ها اضافه می کنیم و هم می زنیم و کنار می گذاریم.

مرحله چهارم

بادمجان ها را از آب و نمک خارج می کنیم سپس خشک کرده و به مواد آردی آغشته سپس در مواد تخم مرغی قرار می دهیم و در روغن از قبل داغ شده سرخ می کنیم دو طرف بادمجان که سرخ شد روی دستمال آشپزخانه بگذارید تا روغن اضافه را بگیرد.

طرز تهیه بادمجان سوخاری طرز تهیه بادمجان پفکی بادمجان سوخاری درسته بادمجان حلقه ای سوخاری بادمجان سوخاری با ماست بادمجان سوخاری ساناز سانیا رول بادمجان سوخاریبادمجان سوخاری نی نی سایت

 

مرحله پنجم

برای تهیه سس، یک پیاز را پوست گرفته و ریز می کنیم و یک خیار شور و یک حبه سیر را نیز ریز کرده و با هم مخلوط می کنیم بهتر است ساطوری کنید سپس یک پیمانه ماست داخل کاسه می ریزیم و مواد ساطوری را می افزاییم.

مرحله ششم

در انتها به سس نمک و فلفل و آبلیمو را  به همراه جعفری ساطوری اضافه کرده و مخلوط می کنیم این غذای خوشمزه را با این سس محشر درست کنید و از خوردن آن در کنار خانواده لذت ببرید. نوش جان.

 منبع: ashpazii.cook

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در جمعه 21 اردیبهشت 1403

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.