طرز تهیه باقالی بازاری خوشمزه و مخصوص مرحله به مرحله

طرز تهیه باقالی بازاری

طرز تهیه باقالی بازاری طرز تهیه باقالی تازه با پوست روش پخت سریع باقالی خشک طرز پخت باقالی تازهدطرز تهیه باقالی پخته با باقالی تازه برای نرم شدن باقالی چه کنیم طرز پخت باقالی تازه با پوست نی نی سایت طرز تهیه باقالی خشک طرز تهیه باقالی برای صبحانه fhrhgd fhchvd

یکی از خوشمزه های فصل پاییز و زمستان باقالی است که با این دستور می توانید یک باقالی با طعم متفاوت داشته باشید، از این که برای مشاهده آموزش کامل طرز تهیه باقالی بازاری خوشمزه و مخصوص مرحله به مرحله در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای باقالی
باقالینیم کیلو
روغن کنجد۲ قاشق غذاخوری
رب انار۲ قاشق غذاخوری
نمک۱ قاشق چای خوری
گلپر۲ قاشق غذاخوری
سماق۱ قاشق غذاخوری
سرکه سفید۲ قاشق غذاخوری

طرز تهیه باقالی بازاری

مرحله اول

برای درست کردن باقالی بازاری در ابتدا آن ها را در قابلمه می ریزیم و با آب می گذاریم بپزد اگر از باقالی خشک استفاده می کنید بهتر است که از شب قبل در آب بخیسانید، باقالی حدود یک تا دو ساعت زمان لازم دارد تا کاملا بپزد.

مرحله دوم

سپس آبکش می کنیم و در ظرفی می ریزیم در این مرحله کمی روغن کنجد در تابه می ریزیم سپس باقالی را اضافه می کنیم در ادامه رب انار را به همراه نمک، گلپر، سماق و سرکه سفید می افزاییم و برای ۵ تا ۱۰ دقیقه تفت می دهیم.

مرحله سوم

بعد از این که کاملا با مواد تفت خورد از روی حرارت برمی داریم و داخل کاسه می ریزیم و برای طعم بهتر روی آن گلپر می پاشیم حتما باقالی را با این دستور خوشمزه بپزید و در کنار خانواده از خوردن آن لذت ببرید. نوش جان.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در سه شنبه 14 آذر 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.