آرایش مناسب عکاسی + چه نوع آرایشی در عکاسی خوب به نظر می رسد؟

آرایش مناسب عکاسی

آرایش مناسب برای عکاسی + چه نوع آرایشی در عکاسی خوب به نظر می رسد؟ Makeup for photography آرایش مناسب عکس گرفتن  آرایش خاص عکاسی آرایش برای عکاسی  آرایش مخصوص عکاسی  میکاپ عکاسی

فرقی نمی‌کند که از یک دوربین کامپکت برای عکاسی استفاده می‌کنید یا با گوشی خود سلفی می‌گیرید، می‌خواهید بهترین ظاهر خود را داشته باشید. این می تواند یک چالش شگفت آور بزرگ باشد. همه ما کمی وقت بیشتری را برای میکاپ صرف کرده‌ایم، فقط به عکس‌هایی که گرفته شده‌اند نگاه می‌کنیم و متوجه می‌شویم که دیگر نمی‌خواهی هیچ‌کدام از آنها را ببینیم، چه رسد به اینکه آنها را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کنیم! به این دلیل که آرایشی که روزانه می‌کنید، آرایشی نیست که در عکس‌ها خوب به نظر برسد. بنابراین، چه نوع آرایشی در تصاویر خوب به نظر می رسد؟ در اینجا چند نکته وجود دارد که در صورت تسلط به آنها اطمینان حاصل می شود که همیشه در عکس ها شبیه بهترین خود به نظر می رسید، از این که برای مشاهده آرایش مناسب برای عکاسی در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

آرایش مناسب عکاسی

آرایش مناسب برای عکاسی + چه نوع آرایشی در عکاسی خوب به نظر می رسد؟ Makeup for photography آرایش مناسب عکس گرفتن  آرایش خاص عکاسی آرایش برای عکاسی  آرایش مخصوص عکاسی  میکاپ عکاسی

از شر درخشش خلاص شوی

 هیچ کس چهره ای براق نمی خواهد، چه در حال عکس گرفتن هستید یا نه. با این حال، درخشش موذیانه است، به خصوص هنگامی که دوربین ها درگیر هستند. با نور طبیعی روشن و فلاش‌های تند دوربین، می‌توانید در تصاویر درخشان به نظر برسید، حتی اگر شخصاً براق به نظر نرسید. چند کار وجود دارد که می توانید برای کمک به کنترل درخشش در عکس ها انجام دهید: از تونر به عنوان بخشی از روال منظم زیبایی خود استفاده کنید و درست قبل از هر گونه آرایش از آن استفاده کنید از لوسیون های صورت بدون روغن استفاده کنید و قبل از عکس ها از کرم های سنگین شبانه استفاده نکنید پودر شفاف را روی براق ترین نقاط صورت خود بمالید، که شامل مرکز پیشانی، مرکز بینی و چانه شما می شود.

به آرایش مات فکر کن

استفاده از آرایش درخشان و براق می تواند بسیار سرگرم کننده باشد، با این حال، اگر قصد دارید در حین بیرون رفتن تعداد زیادی عکس بگیرید، به جای آن باید مات فکر کنید. در مورد استفاده از سایه چشم قوانین زیادی وجود دارد، اما وقتی صحبت از تکنیک های سایه چشم می شود که در تصاویر بهترین ظاهر را دارند، سایه چشم مات باید مورد علاقه شما باشد. نور را منعکس نمی کند، که باعث می شود چشمان زیبای شما در هر تصویر به طور کامل نمایش داده شوند. سایه چشم مات برای خانم های بالغ یک نکته خوب است. زرق و برق و درخشش می توانند چین و چروک ها را در عکس ها تقویت کنند. سایه چشم مات می‌تواند چشم‌ها را تقویت کند و در عین حال، چین های پنجه کلاغی و سایر چین و چروک‌هایی که با افزایش سن ایجاد می‌شوند را کم اهمیت جلوه دهد.

 ابروها را به درستی آرایش کنید

هیچ کس دوست ندارد ابروهایش طوری به نظر برسد که روی صورتش نقاشی شده است. در تلاش برای اطمینان از این که اینطور نیست، بسیاری از افراد از مداد ابرو اجتناب می کنند. اگر می خواهید در عکس ها به بهترین شکل ظاهر شوید، نباید این کار را انجام دهید. تعریف ابروها به معنای مشخص کردن کل صورت شماست. ابروهای قوی می توانند چشمان شما را تقویت کنند و بینایی شما را متعادل کنند. مداد را نادیده نگیرید فقط مطمئن شوید که آن را درست انجام می دهید. از یک مداد ابرو استفاده کنید تا از پایین به ابروهای خود ضربه هایی شبیه به مو بزنید و به تدریج با رسیدن به انتهای ابرو موهای خود را روشن کنید تا ظاهری طبیعی ایجاد کنید.

آرایش مناسب برای عکاسی + چه نوع آرایشی در عکاسی خوب به نظر می رسد؟ Makeup for photography آرایش مناسب عکس گرفتن  آرایش خاص عکاسی آرایش برای عکاسی  آرایش مخصوص عکاسی  میکاپ عکاسی

کمی کانتورینگ انجام دهید

شما نمی خواهید در عکس ها به نظر برسید که آرایش زیادی دارید، اما به طرز عجیبی، این بدان معناست که شما به موارد بیشتری نیاز دارید. با کانتورینگ و هایلایت کردن صورت می توانید مطمئن شوید که در عکس ها بهترین ظاهر را خواهید داشت. قبل از اینکه کانتورینگ خود را عمومی کنید، در خانه تمرین کنید. این شامل چندین مرحله است، مانند برنز کننده در لبه های پیشانی و خط فک، و همچنین یک هایلایتر روی گونه ها، بینی، و گوشه داخلی چشم شما.

لب های خود را مرطوب کنید

لب های خود را فراموش نکنید! به راحتی می توان لب ها را در عکس ها بدون براقی، ترک خورده، خشک و پوسته پوسته به نظر آورد، در حالی که ممکن است متوجه ظاهر آنها در زندگی واقعی نشده باشید. رنگ لب مناسب را برای این مناسبت انتخاب کنید، اما مهمتر از آن، مطمئن شوید که رنگ لب به درستی اعمال شده است. همه می توانند سایه ای از قرمز را انتخاب کنند، اما استفاده صحیح از آن چیزی است که مطمئن می شود در عکس ها خوب به نظر می رسد. مطمئن شوید که لب‌هایتان لایه‌برداری شده‌اند، اگر احساس نمی کنید در عکس ها شبیه خودتان هستید، احتمالا آرایش شما مقصر است. اگر قصد دارید بیشتر از حد معمول در یک رویداد خاص عکس بگیرید، ارزش زمان صرف آرایش درست را دارد. با استفاده از این نکات، می توانید مطمئن شوید که آرایش شما بدون عیب و نقص با در نظر گرفتن عکاسی اعمال می شود.

دسته بندی: نکات آرایشی
بروز رسانی توسط در سه شنبه 23 اسفند 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.