بهترین شیشه پاک کن خانگی برای برق انداختن شیشه و خانه تکانی

شیشه پاک کن خانگی

شیشه پاک کن خانگی پاک کردن رسوب آب از شیشه تمیز کردن شیشه ماشین شیشه پاک کن مغناطیسی طی شیشه پاک کن بهترین دستمال برای شیشه روش تمیز کردن شیشه پنجره شستن شیشه آبلیمو شیشه پاک کن خانگی

یکی از چالش های خانه تکانی برق انداختن شیشه ها است که با این شیشه پاک کن خانگی به سادگی میسر می شود، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله بهترین شیشه پاک کن خانگی برای برق انداختن شیشه و خانه تکانی در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای برق انداختن شیشه
آب جوشیک پارچ
سرکهیک لیوان
مایع لباسشویینصف لیوان
اسپرهیک عدد

شیشه پاک کن خانگی

مرحله اول

برای درست کردن یک شیشه پاکن فوق العاده در ابتدا آب را روی حرارت اجاق گاز بگذارید تا به جوش بیاید سپس یک پارچ از آن را در ظرفی بریزید و به آن یک لیوان سرکه اضافه کنید هر سرکه ای که در دسترس دارید.

مرحله دوم

در ادامه نصف لیوان مایع لباسشویی بیافزایید و همه مواد را با هم مخلوط کنید، مایع را در شیشه اسپری بریزید تا به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید می توانید از اسپری شیشه شورهای قبلی که خالی هستند استفاده کنید.

مرحله سوم

یک دستمال بدون کرک و تمیز را بردارید و با این شیشه پاک کن همه شیشه های منزل را حسابی برق بیاندازید و از این همه تمیزی لذت ببرید و دیگر هزینه ای برای خرید شیشه شور ندهید، با این کار هم در هزینه ها صرفه جویی می کنید و هم از مواد کارخانه ای و شیمیایی استفاده نکرده اید.

دسته بندی: نکات خانه داری
بروز رسانی توسط در پنج شنبه 19 بهمن 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.