ساده ترین روش سفید کردن ظرف روحی + براق کردن قابلمه روحی

سفید کردن ظرف روحی

سفید کردن ظرف روحی سفید کردن قابلمه روحی نی نی سایت مایع سفید کننده ظروف روحی سفید کردن قابلمه روحی با پیاز سیاه شدن قابلمه روحی با آب جوش چگونه داخل قابلمه روحی سیاه شده را تمیز کنیم سفید کردن قابلمه روحی با ابلیمو سفید کردن قابلمه روحی روی گاز برق انداختن قابلمه روحی 

یکی از ظروف پر کاربرد برای جوشاندن و پخت پز ظرف های روحی هستند که بعد از استفاده سیاه می شوند و ظاهر بدی پیدا می کنند، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله ساده ترین روش سفید کردن ظرف روحی + براق کردن قابلمه روحی در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای سفید کردن ظرف رویی
آببه اندازه کافی
آب غوره یا آبلیموبه مقدار کافی

سفید کردن ظرف روحی

مرحله اول

اگر برای جوشاندن تخم مرغ یا تن ماهی از ظروف روحی استفاده می کنید می بینید که بعد از جوشیدن رنگ قابلمه سیاه می شود برای سفید و براق شدن ظرف آن را تا جایی که سیاه شده از آب پر کنید.

مرحله دوم

در ادامه داخل آن مقداری آبلیمو یا آب غوره بریزید و ظرف را روی حرارت اجاق گاز بگذارید تا آب بجوشد چند دقیقه که جوشید آب آن را خالی کنید می بینید که ظرف دوباره براق و سفید شده است.

مرحله سوم

اگر با یک بار براق نشد می توانید این کار را دوباره تکرار کنید که نتیجه بهتری بگیرید ظرف های روحی بعد از یک مدت استفاده نیاز به براق شدن دارد با این روش همه ظروف روحی را تمیز و سفید کنید.

دسته بندی: نکات خانه داری
بروز رسانی توسط در سه شنبه 23 آبان 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.