راز نگهداری رب برای طولانی مدت بدون سیاه شدن و کپک زدن

نگهداری رب

نگهداری رب طرز نگهداری رب خانگی خارج از یخچال طریقه نگهداری رب خانگی برای مدت طولانی نگهداری رب خانگی در بطری نوشابه هواگیری رب خانگی نگهداری رب خانگی نی نی سایت نگهداری رب در فریزر نی نی سایت روش نگهداری رب الوچه

در این مطلب راهکار ساده و کاربردی را آموزش می دهیم تا برای مدت زمان بیشتری رب تازه و سالم داشته باشید، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله راز نگهداری رب برای طولانی مدت بدون سیاه شدن و کپک زدن در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

نگهداری رب

مرحله اول

اگر از رب کارخانه ای استفاده می کنید درب رب را باز کرده و محتویات قوطی را داخل یک نایلون فریزر بریزید و با دست صاف کنید تا به یک ضحامت تقریبا ۲ تا ۳ سانتی برسد سپس درب پلاستیک را تا می زنیم و در فریزر بگذارید.

مرحله دوم

بعد از این که چند ساعت در فریزر ماند و کاملا یخ زد خارج کنید پلاستیک را پاره کرده و جدا نمایید سپس با کارد تیز برش های مربعی بزنید به اندازه ای که هر بار می خواهید مصرف کنید می توانید اندازه مربع ها را بزرگتر یا کوچکتر در نظر بگیرید.

مرحله سوم

در یک ظرف مخصوص فریزر برش های رب را بریزید و در فریزر نگهداری کنید هر زمانی که نیاز داشتید از رب برداشته و مصرف نمایید این طوری رب نه سیاه می شود و نه کپک می زند و به راحتی می توانید استفاده کنید.

مرحله چهارم

این کار را برای رب های خانگی نیز می توانید انجام دهید با این کار ماندگاری رب خیلی بیشتر می شود زیرا رب های خانگی نیز سریع کپک می زنند از این روش برای طبخ غذاهای خوشمزه استفاده کنید. نوش جان.

دسته بندی: نکات خانه داری
بروز رسانی توسط در چهارشنبه 8 شهریور 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.