ترفند پخت حبوبات دیرپز برای زمانی که وقت کافی نداریم

ترفند پخت حبوبات دیرپز

ترفند پخت حبوبات دیرپز راه حلی برای پختن حبوبات دیرپز  تاثیر سرکه در پخت حبوبات  راه حلی برای پختن حبوبات دیرپز نی نی سایت  پخت حبوبات با بکینگ پودر  روش پخت سریع حبوبات بدون خیساندن  برای نرم شدن نخود  پخت سریع لوبیا چیتی بدون خیساندن  پخت سریع حبوبات نی نی سایت \oj pf,fhj ndv\c

گاهی وقت ها مهمان سرزده داریم و زمان کافی برای پخت حبوبات نداریم با این ترفند ساده حبوبات را نیمه پز کنید، از این که برای مشاهده آموزش ترفند پخت حبوبات دیرپز برای زمانی که وقت کافی نداریم در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

ترفند پخت حبوبات دیرپز

مرحله اول

برای همه ما پیش آمده که یا مهمان سرزده داشته ایم یا کاری پیش آمده و دیرتر مشغول پخت غذا شده ایم و زمان کافی برای پخت حبوباتی مثل نخود و لوبیا که دیرپز هستند نداریم پس لازم است با یک ترفند عالی مشکل را حل کنیم.

مرحله دوم

در ابتدا حبوبات مورد نظر را به مقدار لازم پیمانه می کنیم و در یک سینی یا دیس ریخته و پاک می کنیم پاک کردن حبوبات بسیار مهم است و دقت لازم را می خواهد سپس حبوبات را در یک کاسه می ریزیم و می شوییم.

مرحله سوم

بعد از شستن در یک قابلمه بریزید و یک تا دو قاشق نمک به آن اضافه نمایید سپس آب را بجوشانید و آب جوش را تا جایی که کاملا روی حبوبات را بگیرد روی آن ها بریزید درب ظرف را قرار داده و برای یک ساعت کنار بگذارید.

مرحله چهارم

بعد از گذشت یک ساعت درب ظرف را بردارید می بینید که حبوبات شما نیم پز و نرم شده اند با این روش به سادگی می توانید حبوبات دیرپز خود را در زمانی کوتاه تر بپزید و یک غذای خوشمزه آماده کنید. نوش جان.

دسته بندی: نکات خانه داری
بروز رسانی توسط در چهارشنبه 1 شهریور 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.